0item(s)

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Leveren

Voor het afleveren van bestelling hanteren wij de volgende procedure:

BHOTrading levert op dit moment alleen in Nederland en België. Verzending naar België en naar de wadden-eilanden is prijs op aanvraag.

  • De bestelling wordt geleverd door BHOTrading in samenwerking met TNT of Transmission.
  • BHOTrading verstuurt geen bestellingen naar postbusadressen. Daarnaast worden bestellingen naar de eilanden en België niet franco geleverd.
  • Een groot deel van ons assortiment is direct uit ons centraal magazijn leverbaar. Het kan voorkomen, dat door ons brede assortiment, een deel van de artikelen uit één van onze winkelfilialen besteld zal worden.
  • Indien het bestelde product voorradig is, streven wij er naar u bestelling binnen 5 werkdagen op te sturen.
  • De door BHOTrading opgegeven levertijden zijn slechts indicatief. Overschrijding van enige leveringstermijn geeft u geen recht op schadevergoeding en evenmin het recht uw bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden, tenzij de overschrijding van de leveringstermijn zodanig is dat van u redelijkerwijs niet kan worden verlangd dat u de overeenkomst in stand laat. U bent in dat geval gerechtigd de bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden voor zover dat noodzakelijk is.
  • BHOTrading is niet verantwoordelijk voor mogelijk verlies, schade, kosten voortvloeiend uit een eventueel laattijdige levering.
  • Wanneer een artikel niet direct kan worden geleverd, brengen wij u per e-mail zo spoedig mogelijk op de hoogte. Zorg daarom dat u bij het aanmaken van een account een juist e-mailadres vermeldt en deze regelmatig controleert. BHOTrading houdt uw bestelling aan.
  • Indien uw bestelling komt te vervallen, niet meer mogelijk is of op basis van het herroepingsrecht wordt ontbonden, zullen vooruitbetaalde bedragen binnen vijf werkdagen worden teruggestort.

 

Vertraging tijdens verzending

In uw account kunt u de status van uw bestelling terugvinden. Als uw bestelling in uw account de status ‘verzonden’ heeft maar u deze nog niet heeft ontvangen, kunt u het beste nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doet TNT in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Heeft u uw bestelling drie werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we u vriendelijk uw ordernummer te vermelden in uw e-mail of bij de hand te houden als u ons belt.

 

Een bestelling is (gedeeltelijk) geannuleerd

Het kan voorkomen dat een artikel niet meer leverbaar is. In dat geval zullen wij de bestelling (gedeeltelijk) annuleren. Uiteraard komt voor een geannuleerd artikel de betalingsverplichting te vervallen. Als u al betaald heeft, dan storten we het bedrag binnen 5 werkdagen terug op uw rekening.

 

Niet thuis?

‘Niet Thuis Bericht’ - Wanneer het pakket niet kan worden afgeleverd, laat de chauffeur een 'Niet Thuis Bericht' bij u achter. Op dit bericht staat hoe u in het bezit van de zending kunt komen.

Ophalen bij TNT servicepunt - Het kan voorkomen dat de TNT chauffeur een pakket niet op een afleveradres kan bezorgen, bijvoorbeeld omdat de ontvanger niet thuis is. Om u de mogelijkheid te bieden uw pakket alsnog snel in uw bezit te krijgen, worden deze pakketten bij het dichtstbijzijnde Servicepunt afgegeven. Zo kunt u, of een door u gemachtigde persoon, het pakket ophalen wanneer het u uitkomt. Vergeet niet uw “Niet thuis bericht” en een geldig legitimatiebewijs.

Na 30 dagen wordt het pakket vanuit TNT servicepunt naar ons retour gezonden.