Het kan voorkomen dat een product niet geheel voldoet aan uw verwachtingen. Daarom heeft u het recht een product binnen 14 dagen na aflevering te retourneren. Hierbij dient de retourzending aan de volgende punten te voldoen:
De kosten voor een retourzending komen voor uw rekening. Na afloop van deze termijn komt de koop definitief tot stand en blijft u eigenaar van het gekochte.
Stuur het artikel inclusief alle toebehoren, binnen 14 dagen na ontvangst terug, vergezeld van de originele factuur en ingevulde retourbon, in een deugdelijke verpakking naar:
BHOTrading Webshop
T.a.v Retourenafdeling webshop
Berghemseweg 189
5348 CD, Oss
Nadat wij uw retour in ontvangst hebben genomen, ontvangt u van ons een bevestiging per email. Wij zullen uw geld binnen vijf werkdagen terugstorten. Wanneer u binnen vijf werkdagen geen ontvangstbevestiging van ons ontvangt, kunt u aannemen dat de retourzending niet door ons in ontvangen. Neem dan contact op met de vervoerder. Bewaar dan ook altijd goed uw pakketnummer / Track & Trace nummer, tot uw retourzending volledig door ons is afgehandeld.
Controleer altijd of u het juiste artikel onbeschadigd heeft ontvangen. Tuinmeubel Outlet Oss heeft een groot deel van de collectie in een magazijn voorradig. Om onze webshop klanten de zelfde uitgebreide collectie te kunnen bieden, als in onze winkelfilialen, gebruiken wij voor onze webshop bestellingen tevens de voorraad uit onze winkelfilialen.
Neem in de volgende gevallen altijd vooraf contact op met onze klantenservice:
U kunt in deze gevallen een e-mail sturen naar: info@tuinmeubeloutletoss.nl Of bellen (11.00 uur tot 17.00 uur) naar: 0412 – 690 630
Daarnaast kunt u ons contactformulier invullen.
Het kan gebeuren dat een artikel niet de juiste maat heeft of niet goed bij uw outfit kleurt. Daarom heeft u het recht een product binnen 14 dagen na aflevering inclusief de factuur te retourneren. Dit kan op de volgende wijzen:
U heeft de mogelijkheid een product bij één van onze winkels te ruilen. U dient hierbij het originele aankoopbewijs, zoals bijgesloten in de verzending, aan onze winkelmedewerkers overhandigen. Zonder origineel aankoopbewijs kan een product helaas niet worden geruild.
Eventuele (reis)kosten gemaakt voor het retourneren in één van onze winkelvestigingen zijn ten aller tijden voor eigen rekening. Wij adviseren u daarom vooraf contact op te nemen met gewenste filiaal, om te voorkomen dat artikelen niet voorradig zijn.
Het is ook mogelijk artikelen te ruilen via een retourzending. U kunt dan het te ruilen artikel naar ons retour sturen. Voor het vervangende artikel dient u een nieuwe bestelling te plaatsen, dit in verband met onze administratieve afhandeling. Bij twijfels over een product kunnen wij u altijd helpen bij het maken van de juiste keuze. Dit bespaart tijd, geld en ergernis.